Kvaliteta usluge
Plin Projekt, kao opskrbljivač plinom, će pružati kvalitetnu uslugu opskrbe prirodnim plinom na način kako je to propisano Općim uvjetima, Mrežnim pravilima plinskog distribucijskog sustava i Pravilnikom o organizaciji tržišta prirodnog plina.
Kvaliteta javne usluge opskrbe prirodnim plinom znači pouzdanost isporuke plina, a mjeri se brojem neplaniranih prekida isporuke plina na obračunskom mjernom mjestu i njihovom trajanju u tijeku kalendarske godine.
Pri mjerenju pouzdanosti isporuke plina ne uzimaju se u obzir prekidi nastali zbog djelovanja više sile ili trećih osoba, zbog radova na pregledu, ispitivanju, održavanju, remontu, dogradnji ili rekonstrukciji plinskoga sustava te zbog priključivanja novih korisnika na plinski sustav.
Krajnji kupac koji koristi javnu uslugu ima pravo prigovora na kvalitetu usluge opskrbljivača u obvezi javne usluge, a Plin Projekt d.o.o. se obvezuje u roku od 30 dana od primitka prigovora donijeti odluku o prigovoru i izvijestiti kupca.
Plin Projekt se obvezuje opskrbljivati kupce plinom standardne kvalitete koju dobavljač plina isporučuje u distribucijski sustav u skladu s Općim uvjetima.
Ako je kupac nezadovoljan kvalitetom plina, može podnijeti pisani prigovor, a Plin Projekt se obvezuje u roku od 15 dana od primitka prigovora ispitati kvalitetu plina i u roku od 30 dana donijeti odluku o prigovoru. U slučaju neutemeljenog prigovora, troškove ispitivanja kvalitete plina snosi kupac.