16.3.2015.
Cijenjeni potrošači,
Plin-Projekt d.o.o. započeti će sa akontacijskom naplatom potrošnje plina, sukladno Općim uvjetima za opskrbu prirodnim plinom (NN 158/13) članak 16.st.2.
Cijenjeni potrošači,
Plin-Projekt d.o.o. započeti će sa akontacijskom naplatom potrošnje plina, sukladno Općim uvjetima za opskrbu prirodnim plinom (NN 158/13) članak 16.st.2.: "Iznimno od stavka 1.ovog članka obračunsko razdoblje za obračunska mjesta krajnjeg kupca iz tarifnog modela TM1,TM2,TM3 i TM4 može iznositi tri ili šest mjeseci".
Akontacijski obračun temelji se na prosjeku potrošnje plina za iste mjesece prethodne godine.
U slučaju više uplaćenog akontacijskog iznosa od stvarno potrošenog plina, potrošač se nalazi u preplati, a u slučaju manje uplaćenog akontacijskog iznosa, distributer će razliku potrošenog plina obračunati prilikom ispostavljanja računa za redovno očitanje.
Obračun će se vršiti po slijedećem rasporedu:
Travanj - akontacijski obračun
Svibanj - akontacijski obračun
Lipanj - akontacijski obračun
29.lipnja 2015. - 03.srpnja 2015.g. - redovno očitanje,
obračun po stvarnom očitanju za (travanj,svibanj i lipanj)
Krajnji kupac koji koristi javnu uslugu, može s opskrbljivačem u obvezi javne usluge ugovoriti dostavu mjesečnih očitanja stanja plinomjera, na temelju kojih je opskrbljivač u obvezi javne usluge dužan obračunati iznos mjesečne novčane obveze za isporučeni plin, što se smatra nestandardnom uslugom. Usluga se naplaćuje 12,30 kn s PDV-om.
Cjenik nestandardnih usluga odobren je od strane HERE i nalazi se na našoj web stranici www.plinprojekt.hr. Ukoliko želite obračun potrošnje po stvarnom očitanju potrebno je sklopiti ugovor sa opskrbljivačem plina.
Sve informacije možete dobiti na sljedeći način:
Plin Projekt d.o.o.
A. Stepinca 36
35400 Nova Gradiška
e-mailom: plinprojekt@plinprojekt.hr
ili osobno u službi za reklamacije
besplatni telefon 0800-200-225
OBAVIJEST POTROŠAČIMA O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA NA PRUŽENU USLUGU:
Kupac plina ako je nezadovoljan pruženom uslugom može podnijeti pisani prigovor (čl.10.st.4.Zakona o zaštiti potrošača, NN41/14) u poslovnim prostorijama opskrbljivača plinom uz potvrdu primitka;
- putem pošte :PLIN-PROJEKT d.o.o., A.Stepinca 36, 35400 Nova Gradiška
- putem telefaxa na broj:(035)361-999 il
- putem elektronske pošte: plinprojekt@plinprojekt.hr
Opskrbljivač je dužan u pisanom obliku odgovoriti na prigovore potrošača u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora.