8.4.2014.
OBAVIJEST POTROŠAČIMA O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA NA PRUŽENU USLUGU

Temeljem zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14), PLIN-PROJEKT d.o.o. Nova Gradiška, Alojzija Stepinca 36, kao opskrbljivač prirodnim plinom u obvezi javne usluge, izvještava potrošače da pisani...
Temeljem zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14), PLIN-PROJEKT d.o.o. Nova Gradiška, Alojzija Stepinca 36, kao opskrbljivač prirodnim plinom u obvezi javne usluge, izvještava potrošače da pisani prigovor na pruženu uslugu, mogu podnijeti na slijedeći način :
- U poslovnim prostorijama opskrbljivača plinom uz potvrdu primitka
- Putem pošte, na adresu PLIN-PROJEKT d.o.o. Nova Gradiška,Alojzija Stepinca 36,35400 Nova gradiška
- Putem telefaksa na broj : (035) 361-999
- Putem elektroničke pošte : plinprojekt@plinprojekt.hr
Opskrbljivač je dužan u pisanom obliku odgovoriti na prigovore potrošača u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora.
U Novoj Gradiški, 08.04.2014.